Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Styret (hele landet) og lokal avdelinger > Meldinger til og fra styret i Norsk Bavaria Klubb
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Tekniske problemer
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Tekniske problemer

 Svar Svar
Forfatter
Melding
Escape View Drop Down
Medlem
Medlem
Avatar

Medlem siden: 25 November 2005
Sted: Akershus
Points: 359
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Escape Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Tekniske problemer
    Postet: 10 December 2008 den 11:11

Jeg tror dere har litt problemer med forumet. Flere av postene fra de siste dagene er forsvunnet.

I tillegg fikk jeg i går 40-50 mail med beskjed om nye poster og private meldinger.

Alle disse beskjedene pr. mail, som jeg abonnerer på, er referanser til poster og meldinger av eldre dato.

 

mvh tg
B42C 2004 model
Til Toppen
administrator View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 01 October 2003
Sted: Oslo
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat administrator Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 16 December 2008 den 14:29
Jeg tror også det...Gjorde noen endringer for noen dager siden og la ut info om det her. Denne posten er slettet / borte. I hovedsak koblet jeg i fra den muligheten medlemene har hatt til å få e-postmelding om nye poster / svar på henvendelser o.l.

Håper at dette ikke har medført flere masseutsendelser om tidligere poster man har bedt om varsling for.

Mvh
Magne

vennligst meld fra til meg om det skjer ytterligere "mystiske" hendelser

Mobil 469 22 522  

Redigert av administrator
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.