Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Regatta > Sikkerhet
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Generelt om sikkerhet
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Generelt om sikkerhet

Svar Svar
Forfatter
Melding
Bernt View Drop Down
Moderator Lokal avd
Moderator Lokal avd

Medlem siden: 29 November 2005
Sted: Nordland
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Bernt Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Generelt om sikkerhet
    Postet: 06 January 2008 den 09:03
Jeg mener at et så viktig tema som sikkerhet selv om det har sammenheng med målinger av båtene etc drukner i en lang serie av innlegg som kanskje har vært mest interessant for de av oss som seiler regatta mye og som har LYS-målt båtene. Sikkerhet er viktig for alle. Som du selv skriver"Sikkerhetsbestemmelsene gjelder ved kappseiling, men vi gjør oppmerksom på at også turseilere har stor nytte av å studere og etterleve disse."
Jeg står som moderator bare for at jeg har en rolle i Forhold til Bavaria klubben i Nord Norge og må ikke oppfattes som noen autoritet som ber dere slutte diskusjonen. Mitt mål med innlegget var tvertom at en kunne gjøre en diskusjon om sikkerhet og de nye reglene mer almen ved å ta den ut fra den lange serien av innlegg som har gått på mer regatta/LYS-tekniske forhold.
Jeg setter stor pris på at du har vært så ivrig med skrivinga og leser det meste som kommer her så ikke stopp. Men kanskje kan en gjøre emnene mer tilgjenglige med å lage egne overskrifter og dermed få mer oppmerksomhet om dem. Det var mitt anliggende
Bernt
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.