Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Regatta > Generelle tips og råd
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Diverse - saker
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Diverse - saker

 Svar Svar
Forfatter
Melding
Cox! View Drop Down
Medlem
Medlem
Avatar

Medlem siden: 22 November 2005
Sted: Akershus
Points: 183
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Cox! Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Diverse - saker
    Postet: 06 January 2008 den 14:21

Hei Trond,

Jeg leser også med stor interesse det som kommer opp i seilweb, men Bernt har rett - det blir for mange emner som tas opp, og det er ikke enkelt å finne fram.  Du gjør en kjempejobb her med å holde oss andre oppdatert, men jeg tror det med fordel kunne deles i mer spesifikke diskusjoner, eks:

  • Kappseilingsregler og sikkerhetsforskrifter
  • Måleregler og klasser
  • LYS tall og polardiagram
  • ++

Nå kan det godt være spørsmål og diskusjoner som hører hjemme under flere temaer, men jeg tror likevel det blir en enklere oversikt. Jeg er ikke så bekymret for at innlegg ikke er synlige etter 1 måned, det er enkelt å utvide tidsperioden, og er man på jakt etter noe spesifikt har man også søkefunksjonen. 

Det burde også være en enkel sak å få web redaktøren å legge inn flere "faste" linker på forsiden, istedet for å ha en samlesekk "Regattaseiling"

Uansett, fortsett med dette Trond! 

 

 

Mvh Cox
NOR 14788 - Storefri
Til Toppen
administrator View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 01 October 2003
Sted: Oslo
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat administrator Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 30 January 2008 den 22:18

 

Hei Regatta interesserte !

Et par ting.

Det er selvfølgelig ikke slik at posten forsvinner etter en måned som noen hevder her. Av praktiske årsaker har vi stillt inn for at det skal vises siste månedens poster ved åpning av et emne.

Man kan selv velge "alt" og dermed få opp alt som er postet under emnet.

Vi "bygger" nå om forumet, og vil i den forbindelse dele opp "Regatta" i flere, mer spesialiserte, emner. Det er en stor jobb å flytte alle poster og sortere de på riktig emne. Vær snill å poste nye innlegg under de nye katogoriene



Redigert av administrator
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.