Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Båtpraten > Instrumenter og elektronikk
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Raymarin kartplotter
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Raymarin kartplotter

 Svar Svar
Forfatter
Melding
Geir View Drop Down
Medlem
Medlem
Avatar

Medlem siden: 19 January 2006
Sted: Telemark Troms
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Geir Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Raymarin kartplotter
    Postet: 13 February 2009 den 15:19

Valg av ny kartplotter/ ekkolodd

Jeg har en Garmin 182 kartplotter med etpar brikker til. Etter det jeg har forstått kan ikke disse brikkene brukes eller byttes inn til ny type og dermed er det ingen grunn til og velge ny Garmin framfor noen annen.

Er det noen som vet om det er mulig og kombinere ekkoloddsgiveren til tridata instrumentet ST60, til noen av de nye Raymarine plotterne?

Til Toppen
Giib View Drop Down
Medlem
Medlem
Avatar

Medlem siden: 27 March 2009
Sted: Danmark
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Giib Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 27 March 2009 den 11:30
Hej Gier,

Jeg tror det er muligt at "konvertere" kort brikkerne, da du allerede har købt rettighederne til kortene.

Ja, næsten alle Raymarine med SeaTalk snakker sammen, det er kun 435, 435i, A60 og A65 der ikke har seatalk interface.

På min Raymarine C80 kortplotter har jeg data fra mine ST60 instrumenter; Tridata, vindmåler og autopilot (S1G/ST6002) præsenteret. Det er faktisk så integreret, at jeg kan styre autopiloten fra kortplotteren.
Peter - Danmark
S/Y Giib - Bavaria 30 Cruiser - 2006
MMSI 219002489
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.