Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Bavaria modeller > Bavaria modeller - 30' eller 50' - Cruiser eller Vision?
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Bc37 eller bc38
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Bc37 eller bc38

 Svar Svar
Forfatter
Melding
teloon View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 08 October 2010
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat teloon Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Bc37 eller bc38
    Postet: 07 April 2015 den 23:25
Hei.
Ser etter båt. Noen som kan si noe om Bc 37 i forhold til Bc 38? (07-08)
Evt gode eller dårlige erfaringer med disse ?

Mvh
Teloon
Til Toppen
Vindøyet View Drop Down
Medlem
Medlem
Avatar

Medlem siden: 18 February 2015
Sted: Vestfold
Points: 51
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Vindøyet Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 08 April 2015 den 08:34
Dette er i prinsippet samme båt. Den het 37 frem til 07, og fra 07 - 10 het modellen 38. Se detaljer på: http://arkiv.lundebaat.no/
Velg modellen under fanen "Bavaria" - utgåtte modeller.
Ganske mange har hatt problemer med den elektriske motoren på badeplattformen. Dette er løst ved å montere tau i stedet. Ellers er det bra båter.
Til Toppen
chrbje76 View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 31 May 2013
Points: 33
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat chrbje76 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 08 April 2015 den 12:34
Leide slik før jeg kjøpte, og den gjorde jo bra intrykk den gangen kvalitetsmessig, eneste jeg kan utsette noe på er at det er gjort noen litt billige plast løsninger på interiør finnish et par steder i forhold til tidligere og senere generasjoner. Men vitale funksjoner var veldig solide og det som gjorde at jeg kjøpte litt eldre Bavaria etterpå. Om interiør finnish er viktig ville jeg sett på tidligere eller senere modeller.
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.