Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Båtpraten > Dekksutrustning
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Rockna størrelser
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Rockna størrelser

 Svar Svar
Forfatter
Melding
bc39 View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 19 September 2012
Points: 64
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat bc39 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Rockna størrelser
    Postet: 22 April 2016 den 07:42
Hei er det noen som vet om ett Rockna på 25 kg passer i rulla på en Cruiser 39.

Jeg vet at 20 kg går bra.
Til Toppen
Bjørn View Drop Down
Medlem
Medlem
Avatar

Medlem siden: 21 November 2005
Sted: Vestfold
Points: 319
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Bjørn Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 24 April 2016 den 13:48
På min B44 Vision passet det fintmed 25 kg, men vet ikke om det er likt på 39'. Men her finner du målene for Rocna, så kan du jo lage en modell og sjekke det ut?
http://www.rocna.com/sites/default/files/pdf/rocna-and-vulcan-anchor-dimensions.pdf
mvh
Bjørn
S/Y LUNA
Til Toppen
bc39 View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 19 September 2012
Points: 64
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat bc39 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 25 April 2016 den 16:26
http://www.rocna.com/kbgallery

ok takk for svar.
Jeg fant ett bilde på rocna sine sider. De har borret hull til til avlaste ankeret vil dette svekke ankerets styrke.




Til Toppen
Bjørn View Drop Down
Medlem
Medlem
Avatar

Medlem siden: 21 November 2005
Sted: Vestfold
Points: 319
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Bjørn Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 25 April 2016 den 21:32
Jeg ville ikke ha boret hull i ankerstokken, da jeg antar at dette vil svekke styrken, selvfølgelig avhengig av dimensjonen på hullet.
mvh
Bjørn
S/Y LUNA
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.