Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Båtpraten > Innredning
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Montere Dickinson dieselovn
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Montere Dickinson dieselovn

 Svar Svar
Forfatter
Melding
Sunrise View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 06 September 2015
Sted: Tysvær
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Sunrise Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Montere Dickinson dieselovn
    Postet: 12 March 2017 den 16:16
Er det noen som har montert en Dickinson dieselovn I båten og som vil dele bilder av hvor de har plassert denne ?
Finner ikke en opplagt plass til å plassere ovnen og hadde satt stor pris på forslag.

Mvh
Geir
Bavaria 39 Cruiser
Til Toppen
SEF View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 20 August 2007
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat SEF Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 12 March 2017 den 23:51
Jeg er ikke kjent med montasje i 39 Cr, men langturseiler Eivind Bogerud har montert en slik ovn i sin Bavaria42AC "Empire". Det kan jo være noen tips å hente hos han. Se www.sy-empire.com
Svenn Erik Forsstrøm
Til Toppen
spk View Drop Down
Medlem
Medlem
Avatar

Medlem siden: 03 June 2013
Sted: Stavanger
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat spk Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 07 June 2017 den 23:19
jeg har montert en Newport ved siden av kartbordet. blendet skapdøren og forlenget skottet bak sofa med 25 cm. søk fram 'spk' på baatplassen.no og se på profilbildet mitt der. du kan også ringe meg for tips. 917 32 955.
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.