Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Båtpraten > Vann, varme og sanitær
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Jabsco toalett stor bolle
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Jabsco toalett stor bolle

 Svar Svar
Forfatter
Melding
LI4560 View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 24 April 2012
Points: 26
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat LI4560 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Jabsco toalett stor bolle
    Postet: 04 July 2017 den 09:52
Noen som har skiftet fra Jabsco compact til Jabsco Comfort (stor bolle)? Har sett på tegninger, og tror det blir plass i Bavaria Cruiser 2011 modell med 3 lugarer. Såvidt jeg har skjønt er målene på sokkelen den samme, så festene skal gå om hverandre. Fint om noen har tips å komme med, ellers blir det vel å ta sjansen på at det blir plass nok.
Med hilsen LI4560
Til Toppen
B34 View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 14 December 2019
Sted: Drammen
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat B34 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 01 May 2020 den 13:17
Ble det bytte og hvordan passet det?

Del gjerne bilder 😁
Til Toppen
LI4560 View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 24 April 2012
Points: 26
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat LI4560 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 11 May 2020 den 14:48
Jeg har ikke byttet, men er fortsatt interessert i bilder og info dersom noen har byttet til Jabsco Comfort (stor bolle) på en NC36/NC37 fra 2010 eller nyere.
Med hilsen LI4560
Til Toppen
radar335 View Drop Down
Medlem
Medlem
Avatar

Medlem siden: 13 March 2021
Sted: Drammen
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat radar335 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 13 March 2021 den 19:07
Vet ikke om dere kom i mål med dette, men jeg skiftet på min 37 cruiser. Det er helt riktig at hullene til sokkelen er helt like, men det hjalp egentlig lite. For det viste seg at toalettet bygger litt mer i bakkant, så det var ikke mulig å få det så langt inn at hullene passer. Jeg måtte lage nye hull, og en av de ytterste skruene fikk litt lite hold, siden det ikke var trekjerne så langt ut.

Men det fungerer bra, det var bare ikke å sette rett inn. Det er mulig andre modeller har litt bedre plass mot skottet i bakkant, og da er det nok null stress.

Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.