Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Båtpraten > Vann, varme og sanitær
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Skroggjennomføringer
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Skroggjennomføringer

 Svar Svar
Forfatter
Melding
Jan M View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 22 November 2005
Sted: Hordaland
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Jan M Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Skroggjennomføringer
    Postet: 12 August 2017 den 18:25
Etter hvor mange år bør en skifte skroggjennomføringer?
Til Toppen
Medvind View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 15 April 2017
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Medvind Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 13 August 2017 den 15:19
Skifta i år på toalettet. Begge gjennomføringane/ ventilane såg heilt fine ut, bortsett frå at septikkventilen var fast. Båt frå 2003. Dei andreventilane ser fine ut, men kjem nok til å skifte dei neste gong båten skal opp.
Til Toppen
Jan M View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 22 November 2005
Sted: Hordaland
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Jan M Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 13 August 2017 den 16:54
Var det en omfattende og dyr jobb?
Til Toppen
Medvind View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 15 April 2017
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Medvind Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 13 August 2017 den 20:23
Grei jobb å gjere sjølv. Brukte vinkelsliper til å kappe flensen på utsida av skroget. Slo deretter gjennomføringane inn i båten. Deretter må det gjerast reint, så er det berre å montere. Sjølve monteringa er litt avhengig av kva gjennomføringar du vel å bruke. Eg monterte tradisjonelle messinggjennomføringar, då eg hadde litt av dei nødvendige delane liggande. Monterte dei med Tec7 mot skroget. Sjølve messingdelane monterte eg saman med eit Loctite-produkt som låste samman desse.

Monterte nye slanger og slangeklemmer i samme operasjonen.

Husker ikkje eksakt pris, men trur ikkje prisen kjem på over 1500 kroner for rørdelane.

Noko som må vurderast, er om du vil bruke rørdelar av kompositt. Desse er ein god del dyrare, men "evigvarande". Jobben er i praksis den samme.
Ei ulempe med kompositt, er at den indre diameteren er noko mindre enn på stål og messing. Dette er ei ulempe på min båt, der utløpet til septikken har ein idiotisk 90graders vinkel (Bavaria 36AC) Mange har opplevd at denne bøyen har tetta seg, så å gjere han trangare treng ikkje å vere så lurt...
Til Toppen
Jan M View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 22 November 2005
Sted: Hordaland
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Jan M Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 13 August 2017 den 20:34
Takk for svar med nyttig info ! ((Eg har 31 frå 2000). Andre som har erfaringer med skroggjennomføringer?
Til Toppen
bc39 View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 19 September 2012
Points: 64
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat bc39 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 13 August 2017 den 21:04
Jeg bytta 2 i år 2007 mod båt. Det så helt fine ut. Jeg gikk for bronse. Jeg måtte sette inn inspeksons luke for å klare å skru på septikk bend.
Betalte ca 2500 for alle delene. Brukte Tech7 mot skroget og hamp og permatex på rør delene
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.