Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Båtpraten > Vann, varme og sanitær
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Svidd dusjslange akter
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Svidd dusjslange akter

 Svar Svar
Forfatter
Melding
Bov View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 01 November 2017
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Bov Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Svidd dusjslange akter
    Postet: 01 November 2017 den 12:34
Hei dere,

Vi har nettopp kjøpt oss en "ny" Bavaria 36 2005 modell. Vi er meget fornøyde, men i går fikk jeg meg et støkk da jeg tilfeldigvis tok en titt i "stuerommet" helt akter på styrbord side. Dusjsslangen akter var fullstendig svidd; denne hadde nemlig lagt seg over eksosrøret til dieselvarmeren. Jeg mistenker at dette har skjedd etter at vi tok over båten (har ikke pratet med tidligere eier om dette, men han hadde knapt brukt dieselvarmeren). Jeg har brukt den ved et par anledninger den siste uken.

Jeg stusser veldig over denne dusjslange-løsningen. Er det vanlig at dusjslangen akter løper fritt i dette stuerommet? I så fall utgjør dette skikkelig risiko for branntilløp. Er det noen som har noen andre løsninger her, enten med beskyttelse av dieselvarmeren eller oppheng til dusjslangen?

Legger ved et bilde...
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.