Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Båtpraten > Diverse
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - bavaria 39 2005
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

bavaria 39 2005

 Svar Svar
Forfatter
Melding
even elvestad View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 05 March 2018
Sted: Skien
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat even elvestad Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: bavaria 39 2005
    Postet: 05 March 2018 den 15:03
Hei! Jeg er ny i forumet her, og har lest litt. Det ser ut til å være et veldig all-right forum med mange aktive medlemmer. Gleder meg til å følge med videre her.

Jeg er også en novise med seilbåt, men gleder meg til utfordringene. Har stort sett surfet og kitet, så vind er jeg vandt til.

Uansett, jeg har et teknisk spørsmål, som jeg kanskje kan få svar på her. Det ligger en slange 50mm, antakeligvis fra motorrommet/ akter, og til laveste punkt i kjølen der pumpa også sitter. I steden for å følge slangen, som var litt krunglete og vil ta litt tid, så kanskje noen kan fortelle meg hva den går til. Det er vel et dren av noe slag? Det ligger også en mikuni-varmer akterut. Noen som vet?

Takker for svar!

vennlig hilsen Even
:) Even
Til Toppen
bc39 View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 19 September 2012
Points: 64
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat bc39 Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 05 March 2018 den 17:50
Den går til den håndpumpa du har akter i cockpit dersom jeg har forstått deg riktig.
Til Toppen
even elvestad View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 05 March 2018
Sted: Skien
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat even elvestad Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 05 March 2018 den 22:06
Aha!
Selvfølgelig. Det var jo så logisk, at selv ikke jeg skjønte det. Hva nå det sier om meg......

Tusen takk for svar, og god bør videre!
:) Even
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.