Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Bavaria modeller > Bavaria modeller - 30' eller 50' - Cruiser eller Vision?
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Bavaria 46 Exclusive
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Bavaria 46 Exclusive

 Svar Svar
Forfatter
Melding
Tom Berger View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 26 September 2019
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Tom Berger Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Bavaria 46 Exclusive
    Postet: 26 September 2019 den 19:13
Vurderer å kjøpe en 1997 mod 46 Exclusive. Den ligger på Finn.no nå.
Tenkte jeg skulle spørre om erfaringer her siden endel andre forum er mer opptatt av å fortelle meg at Bavaria ikke er noe særlig siden de har lest det på et annet forum:)
Målet er å bo i båten og på sikt ta den på langtur over Atlanteren ogmuligens Stillehavet.
Båten ligger i Spania så jeg må selvsagt også få den hjem til Norge også:)
Til Toppen
Leif Arne View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 04 October 2019
Sted: Stavanger
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Leif Arne Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 04 October 2019 den 18:53
Disse er slik jeg ser det veldig solide. Har selv en 41 fra 98 og er fornøyd med den.
Når det gjelder teakdekket må du regne med å skifte det helt ut ganske snart, ta det med i vurderingen. Dette er limt på en x-finer ogdet vil slippe mellom teaken og x-fineren. Har lest på div forum at å fjerne teaken å få hvit gelcoat tilbake er ikke helt lett.
Mitt har delaminert seg flerre plasser, så må gjøre noe snart.
Bavaria 41 exclusive
Til Toppen
Tom Berger View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 26 September 2019
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Tom Berger Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 04 October 2019 den 22:19
Tusen takk for svar!
Ser ut til at det kan bli denne båten, skal ned å se på den i slutten av oktober.
Er ikke så stor tilhenger av teakdekk i forhold til plastdekk med antisklibelegg, men det ser jo pent ut. Får se på tilstanden på det:)
Noen som har noen erfaringer med å fjerne/erstatte limt teakfinér fra dekk?
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.