![]() |
Glad gast søker båt! |
Svar ![]() |
Forfatter | |
Lena ![]() Medlem ![]() Medlem siden: 29 April 2009 Sted: Akershus Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Postet: 29 April 2009 den 11:44 |
Hei!
Jeg har nettopp realisert en gammel drøm og gått på nybegynner seilkurs hos Lunde Båt, og skal snart gå den videregående kursen også. Jeg har ikke egen båt enda, og ingen av mine venner har seilbåt, så da prøver jeg denne måten å finne noen som kan tenke seg at ta med mig på tur i Oslofjorden noen gang av og til. Jeg er en sporty, sprek og uredd jente/dame på 39 år som gjerne vill lære meg mer om seiling! ![]() seg til at ha seilt en Bavaria 40 Cruiser i tre dager, hvor jeg har fått prøve på litt av hvert. ![]() |
|
![]() |
|
Dorado ![]() Medlem ![]() ![]() Medlem siden: 08 January 2009 Sted: Akershus Points: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei Lena Send meg en mail på nogdog@live.no Jeg har en Bavaria 38 Cruiser der ligger på Vollen Marina i Asker Er ganske ofte ute på Oslofjorden alene. Mvh Kim |
|
![]() |
Svar ![]() |
|
Tweet
|
Gå til Forum | Forum Permissions ![]() Du kan ikke poste nye innlegg i dette forum Du kan ikke svare på innlegg i dette forum Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum Du kan ikke opprette Galluper i dette forum Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum |