![]() |
Opplev Helgelandskysten |
Svar ![]() |
Forfatter | |
lorento ![]() Medlem ![]() Medlem siden: 09 March 2012 Sted: Korgen Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Postet: 25 April 2012 den 07:50 |
Velkommen til Arctic Circle Sail Charter
Jeg leier ut min seilbåt, en Bavaria 37 Cruiser Det er en romslig, bekvemmelig båt med høy standard, som har tre doble kabiner 1 stor cabin foran, 2 akter og det er en stor salong som kan benyttes som sengeplasser for ytterligere to. Den har bad med muligheter for en varm dusj, noe som også er mulig å gjøre på badeplattformen etter en herlig svømmetur. Båten er utstyrt med en redningflåte og masse sikkerhetstilbehør som gjør seilasen trygg og behagelig. I den store og romslige cockpiten, er det et cockpitbord med klaffer. Skulle det bli kaldt, så er det cockpittelt og sprayhood sombeskyttere godt i all slags vær. Det er også montert varmluftanlegg med uttak i alle rom. For de som er høye, så er det meget god ståhøyde i hele båten ca 2 meter. Båten er meget godt utstyrt med alt dere trenger for en hyggelig ferie. Det blir i løpet av våren innstalert en 21″ TV m/ DVD og trådløstnett (WIFI) ombod i båten. Båten har hjemmehavn i Sandnessjøen, som er midt på helgelandskysten. Verdens vakreste skjærgård Ta gjerne kontakt for bestilling eller mer informasjon. Eller se på min hjemmeside acsc.no Øyvind Lorentzen tlf. 900 68 962 epost lorento@me.com Redigert av lorento - 25 April 2012 den 07:54 |
|
lorento
|
|
![]() |
Svar ![]() |
|
Tweet
|
Gå til Forum | Forum Permissions ![]() Du kan ikke poste nye innlegg i dette forum Du kan ikke svare på innlegg i dette forum Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum Du kan ikke opprette Galluper i dette forum Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum |