Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Markedsplassen > Bytte & Leie
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Opplev Helgelandskysten
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Opplev Helgelandskysten

Svar Svar
Forfatter
Melding
lorento View Drop Down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 March 2012
Sted: Korgen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat lorento Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Opplev Helgelandskysten
    Postet: 25 April 2012 den 07:50
Velkommen til Arctic Circle Sail Charter

Jeg leier ut min seilbåt, en Bavaria 37 Cruiser

Det er en romslig, bekvemmelig båt med høy standard, som har tre doble kabiner 1 stor cabin foran, 2 akter og det er en stor salong som kan benyttes som sengeplasser for ytterligere to. Den har bad med muligheter for en varm dusj, noe som også er mulig å gjøre på badeplattformen etter en herlig svømmetur. Båten er utstyrt med en redningflåte og masse sikkerhetstilbehør som gjør seilasen trygg og behagelig. I den store og romslige cockpiten, er det et cockpitbord med klaffer. Skulle det bli kaldt, så er det cockpittelt og sprayhood sombeskyttere godt i all slags vær. Det er også montert varmluftanlegg med uttak i alle rom. For de som er høye, så er det meget god ståhøyde i hele båten ca 2 meter. Båten er meget godt utstyrt med alt dere trenger for en hyggelig ferie.

Det blir i løpet av våren innstalert en 21″ TV m/ DVD og trådløstnett (WIFI) ombod i båten.

Båten har hjemmehavn i Sandnessjøen, som er midt på helgelandskysten.

Verdens vakreste skjærgård

Ta gjerne kontakt for bestilling eller mer informasjon.

Eller se på min hjemmeside      acsc.no

Øyvind Lorentzen               tlf. 900 68 962                 epost     lorento@me.com

Redigert av lorento - 25 April 2012 den 07:54
lorento
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.