![]() |
Seilervenner søkes... |
Svar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Tommy ![]() Medlem ![]() ![]() Medlem siden: 11 December 2010 Sted: Fredrikstad Points: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heisan
Oisan, det var ikke jeg klar over!! (Skagenrace) Blir vel rimlig fult i skagen da kan jeg tenke med. |
|
Hilsen Tommy
s/y UT-sia HVALER |
|
![]() |
|
forever ![]() Medlem ![]() ![]() Medlem siden: 14 October 2010 Sted: fredrikstad Points: 4 |
hvis det blir fullt i skagen kan turen gå til fredrikshavn , bare for å få en langtur..er meldt vind fra øst..syd øst..5-7 ms onsdag
|
|
snowbird
bavaria 42 cr |
|
![]() |
|
Tommy ![]() Medlem ![]() ![]() Medlem siden: 11 December 2010 Sted: Fredrikstad Points: 29 |
Heisan
Vi har nå opprettet en facbook-gruppe som vi har kalt for SEILVENNER. Målet med gruppen er det samme som fremkommer her, men forhåpentligvis lettere tilgang og lettere å legge inn innlegg. Forëløpig er det en helt åpen gruppe, men etterhver tror jeg at det bør være en lukket gruppe. Melde dere inn!! Få med venner og bekjente inn!!! Flere jo bedre!!!! |
|
Hilsen Tommy
s/y UT-sia HVALER |
|
![]() |
|
Fri Flukt ![]() Medlem ![]() Medlem siden: 04 November 2010 Sted: Akershus Points: 29 |
opplegget virker hyggelig, men fant ikke noe seilvenner på facebook. Yngstemann er 15 og båten begynner å bli romslig.
|
|
mvh "Fri Flukt" Dag
|
|
![]() |
|
hvis jeg får navnet ditt, legger jeg deg til!!
|
|
Hilsen Tommy
s/y UT-sia HVALER |
|
![]() |
|
Fri Flukt ![]() Medlem ![]() Medlem siden: 04 November 2010 Sted: Akershus Points: 29 |
Dag Amble
|
|
mvh "Fri Flukt" Dag
|
|
![]() |
|
Heisan Fri Flukt
Har nå forsøkt å legge deg til som venn, for å se om det hjelper!!! Forsøk å søke øverst på faceboksiden etter seilvenner!!! Her er også en link direkte til seilvenner: http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/Seilvenner/ Hvis du sender meg litt info om navn, båt, hjemmehavn, VHF kallesignal, så får de en liste med info om de andre. Håper du nå finner frem!!! Hvis ikke, bare ta kontakt på nytt, dette skal vi få til!! |
|
Hilsen Tommy
s/y UT-sia HVALER |
|
![]() |
Svar ![]() |
Side <1 345 |
Tweet
|
Gå til Forum | Forum Permissions ![]() Du kan ikke poste nye innlegg i dette forum Du kan ikke svare på innlegg i dette forum Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum Du kan ikke opprette Galluper i dette forum Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum |