![]() |
Sikkerhetsutstyr til ferdern.? |
Svar ![]() |
Forfatter | |
Bavaria36AC ![]() Medlem ![]() ![]() Medlem siden: 14 March 2009 Sted: Østfold Points: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Postet: 04 April 2010 den 21:27 |
Hei, jeg er en helt amatør når det gjelder seiling, har kunn turseilet. men kunne tenke meg å være med på ferdern engang, og lurer derfor på konkret hva jeg trenger av sikkerhetsutstyr til båten, jeg vet at jeg må ha seilnr i seilene, men vet ikke noe mer :) prøver å lese ltt om det, men det står så mye og ulogisk for meg. trur også det er flere som lurer på dette..
Hilsen Lars Petter "Mali" |
|
2003 Bavaria 36 AC
|
|
![]() |
|
Svein ![]() Medlem ![]() Medlem siden: 25 April 2006 Sted: Akershus Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei
Her er en artikkel som gir god oversikt over hva som skal være med i de forskjellige kategori regattaer: http://www.seilmagasinet.no/asset/5719/1/5719_1.pdf NB: I artikkelen som er fra 2008 står det at Ferderseilasen er en kategori 5 regatta, dette er feil pr. idag. Det riktige i 2010 er kategori 4. For mer info se hjemmeside til KNS Redigert av Svein |
|
![]() |
Svar ![]() |
|
Tweet
|
Gå til Forum | Forum Permissions ![]() Du kan ikke poste nye innlegg i dette forum Du kan ikke svare på innlegg i dette forum Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum Du kan ikke opprette Galluper i dette forum Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum |