![]() |
Tekniske problemer |
Svar ![]() |
Forfatter | |
Escape ![]() Medlem ![]() ![]() Medlem siden: 25 November 2005 Sted: Akershus Points: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Postet: 10 December 2008 den 11:11 |
Jeg tror dere har litt problemer med forumet. Flere av postene fra de siste dagene er forsvunnet. I tillegg fikk jeg i går 40-50 mail med beskjed om nye poster og private meldinger. Alle disse beskjedene pr. mail, som jeg abonnerer på, er referanser til poster og meldinger av eldre dato.
|
|
mvh tg
B42C 2004 model |
|
![]() |
|
administrator ![]() Admin Group ![]() Medlem siden: 01 October 2003 Sted: Oslo Points: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror også det...Gjorde noen endringer for noen dager siden og la ut info om det her. Denne posten er slettet / borte. I hovedsak koblet jeg i fra den muligheten medlemene har hatt til å få e-postmelding om nye poster / svar på henvendelser o.l.
Håper at dette ikke har medført flere masseutsendelser om tidligere poster man har bedt om varsling for. Mvh Magne vennligst meld fra til meg om det skjer ytterligere "mystiske" hendelser Mobil 469 22 522 Redigert av administrator |
|
![]() |
Svar ![]() |
|
Tweet
|
Gå til Forum | Forum Permissions ![]() Du kan ikke poste nye innlegg i dette forum Du kan ikke svare på innlegg i dette forum Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum Du kan ikke opprette Galluper i dette forum Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum |