![]() |
Spørreundersøkelse om Bavaria |
Svar ![]() |
Forfatter | |
TMST ![]() Medlem ![]() Medlem siden: 17 May 2008 Sted: Oslo Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Postet: 17 May 2008 den 20:03 |
Bavaria har like god kvalitet som andre båter... Enig eller Uenig ?
Hva sl*gs undersøkelse er dette ? Hvis jeg svarer uenig fordi jeg mener Bavaria har høyere kvalitet enn de fleste andre fabrikat, hvordan vil mitt "uenig" bli tolket ? Redigert av TMST |
|
TMST
|
|
![]() |
|
administrator ![]() Admin Group ![]() Medlem siden: 01 October 2003 Sted: Oslo Points: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
BI HANDELSHØYSKOLEN - STUDENTER GJENNOMFØRER UNDERSØKELSE OM BAVARIA Bakrunn/henvendelse: Problemstillingen for oppgaven lyder som følger: Hva har Bavaria gjort for å nå dit de er i dag, og hva skal gjøres videre for å kapre enda større markedsandeler? Vi skal på bakgrunn av denne problemstillingen undersøke blant eier og ikke eiere hvilke faktorer og hvilken motivasjon som førte til kjøp/ ikke kjøp. Vedlagt finner du en intervju guide vi kunne tenke oss å bruke. Altså den spørreundersøkelsen vi har klar. Tanken vår rundt dette var å få sendt ut denne per mail eller delt ut under et av møtene den nærmeste tiden.
Redigert av administrator |
|
![]() |
Svar ![]() |
|
Tweet
|
Gå til Forum | Forum Permissions ![]() Du kan ikke poste nye innlegg i dette forum Du kan ikke svare på innlegg i dette forum Du kan ikke slette dine meldinger i dette forum Du kan ikke redigere dine meldinger i dette forum Du kan ikke opprette Galluper i dette forum Du kan ikke stemme på Galluper i dette forum |