Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Båtpraten > Skrog og dekk
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Tekk
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Tekk

Svar Svar
Forfatter
Melding Reverser Sorterings-rekkefølge
gbl View Drop Down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 15 May 2012
Sted: Kristiansand
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat gbl Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Tekk
    Postet: 01 March 2021 den 20:31
Hei! Takk for svar. Ny tanke for meg at man kan lakkere skai. Vet du noe om holdbarheten?
Mvh Geir
Geir
Til Toppen
Goffy View Drop Down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 April 2020
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat Goffy Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 01 March 2021 den 19:06
Hei. Er nesten ferdig med utbedring i aktercabin og forpigg i min 34 ac. Her var det skaitrekk på platene. Dersom du har skaitrekk kan løsningen være å lage nye panel med ny hvit skai og levere panelene til lakkering etterpå. Jeg måtte bytte halvparten av platene. De nye ble belagt med ny skumgummi og skai. De gamle panelene ble deretter lakkert i samme farge som den nye skaien. Jeg fikk hjelp av et bilpleiefirma som driver med omtrekking av seter etc.

Mvh Harald Bjørnerud
Harald Godtfred
Til Toppen
gbl View Drop Down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 15 May 2012
Sted: Kristiansand
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat gbl Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Postet: 22 February 2021 den 17:58
Hei!
Har hatt vannlekkasje i akterlugaren på min Cruiser 40, 2008. Panelene mot skroget var ikke mye å samle på lenger. Mugg og annet uønsket biologi. Verftet har ikke panelene eller trekket. De vet heller ikke hvem som leverte trekk til den modellen. Finner flere leverandører av trekk, men ingen i tilnærmet riktig farge. Noen som har et tips?
Geir
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.