Bavariaklubben Hjemmeside
Forum Home Forum Home > Markedsplassen > Bytte & Leie
  Aktive innlegg Aktive innlegg RSS Feed - Vil du ha enklere båthold 2009-2010
  FAQ FAQ  Søk i Forum   Events   Registrer deg Registrer deg  Logg inn Logg inn

Vil du ha enklere båthold 2009-2010

 Svar Svar
Forfatter
Melding
seilfrelst View Drop Down
Medlem
Medlem


Medlem siden: 21 May 2008
Sted: Vestfold
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Sitat seilfrelst Sitat  SvarSvar Direkte Link til dette innlegg Innlegg: Vil du ha enklere båthold 2009-2010
    Postet: 27 May 2008 den 11:51

Ønsker du hjelp til å holde båten i stand og som tar seg av høststell og vårpuss og vi deler på utgifter til dette? Bor du langt fra båten og ønsker at den er vasket og fylt opp med vann/drivstoff og kjøleboksen/ skapet er kald når du skal bruke den? Jeg ønsker å komme i kontakt med noen som har båt, men som kanskje ikke har anledning til å bruke den hver helg og flere uker i strekk. Kanskje bor du langt unna båten og ønsker du at noen ser etter båten og holder den vedlike? Ønsker du at noen tar båten opp om høsten og legger den klar på våren så ta kontakt. Jeg sørger for at båten er ren og fylt opp til turen med det dere trenger evnt. flytter den dit dere vil ha den. I bytte kan jeg benytte båten i de perioder dere ikke benytter den. Båten bør ligge Tønsberg/ omegn. Jeg har masse båterfaring og seilerfaring og har hatt båt selv i mange år. Men drømmebåten er desverre litt for dyr, så mens jeg sparer, forsøker jeg dette. Jeg er ryddig og vet å ta vare på ting. Kostnader etc. fordeles etter avtale.

Jeg har selv hatt til sammen 5 båter fra 8-26 fot og tilsammen i over 20 år. Seiler regatta og tur i en B 36 og B 42. Har båtførerbevis. Har siste 2 sommere leid seilbåt på 40 fot (referanser).



Redigert av seilfrelst
Til Toppen
 Svar Svar
  Share Topic   

Gå til Forum Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.